• Kennis van zaken
  • Persoonlijk advies
  • Snelle respons
  • Uitgebreide ondersteuning en service

Let op: Door chiptekorten minder producten op voorraad

Een bestelzuil inzetten voor extra omzet? De Onesix Kiosk is de oplossing

Een bestelzuil inzetten voor extra omzet? De Onesix Kiosk is de oplossing

Kiosk of zelfbedieningssystemen zijn niet meer weg te denken in de horeca. Het meest bekende voorbeeld is natuurlijk die witte bestelzuil van de McDonalds. Even via het touchscreen uitkiezen welke burger je wilt, afrekenen en een bonnetje ontvangen met het bestelnummer erop. 

McDonalds doet dit natuurlijk niet omdat ze het zo leuk vinden staan in de winkel. Aantoonbaar wordt er extra omzet gemaakt door deze bestelzuilen. De installatie van deze gigantische bestelzuilen is echter wel een kostbare onderneming, die niet voor elke horecazaak is weggelegd. 

Het bedrijf Onesix, gevestigd in 's-Hertogenbosch heeft hiervoor een zeer laagdrempelige en gebruiksvriendelijke oplossing bedacht, de Onesix bestelzuil

Geen dure installatie of verborgen fees

Onesix Kiosk is een standalone (aparte of losstaande) kassasysteem. Hierdoor kunt u de bestelkiosk naast uw huidige kassa systeem gebruiken. De Onesix Kiosk bestaat uit een de bestelzuil zelf, een softwarepakket, een ingebouwde tablet en een gekoppelde pinterminal. Betalingen kunnen op deze manier direct aan de bestelzuil gedaan worden. 

Bij de bestelzuil moet men kunnen afrekenen. De bestelzuil van OneSix beschikt over een pinterminal, die volledig geïntegreerd is in Onesix Kiosk. Zo kunnen gasten gemakkelijk bestellen en direct betalen. De betalingen vinden plaats via de veilige omgeving van Adyen. Iedere betaalkaart wordt geaccepteerd, zoals: Maestro, Mastercard, Visa, Apple Pay en meer.

Door gebruik te maken van zelfbedieningszuilen (ook wel self-service kiosk genoemd) kunnen bestellingen sneller verwerkt worden en wordt er gemiddeld 20% meer besteld door klanten. Hierdoor zien steeds meer ondernemers de voordelen in van een bestelzuil in hun horeca-, fastfood- of retailzaak.

Verplaatsbare bestelzuil

Deze zuilen staan vast in de grond. Voor veel ondernemers is dit helemaal niet handig, omdat er een vaste plek in de zaak ingericht moet worden, terwijl zo'n bestelzuil het natuurlijk ook goed kan doen op of voor een terras. Onesix heeft dit goed overdacht, want ze hebben een verplaatsbare bestelzuil op de markt gebracht.

Doordat Onesix Kiosk op stroom en batterij kan opereren, ben je niet gebonden aan een vaste locatie. Hierdoor kan je experimenteren wat de beste plek is om de bestelzuil te plaatsen. De Onesix Online software doet de rest en motiveert uw klanten om bestellingen te plaatsen. Door de bestelzuil te koppelen aan een bonprinter achter de bar of in de keuken, kunt u de drankjes of maaltijden en bereiden uitserveren. 

Onesix Online

Door de inituitieve interface kunnen uw klanten eenvoudig een keuze maken en afrekenen. Een extra voordeel is nog dat Oneix software ook via een QR-code of online omgeving te benaderen is door klanten. Uw klanten hoeven geen lastige apps te installeren, maar openen door het scannen van een QR-code. Deze Onesix online oplossing kan gebruikt worden voor afhaal- of bezorgservices. 

Wilt u eens een voorbeeldmenu zien?

Bekijk het voorbeeld menu van "Pieperz" door de QR code te scannen met je mobiel. Visualiseer uw eigen menu en laat ons weten wat u van een gratis testfase zou vinden.

Voordelen van de bestelzuil en online software

Hieronder zetten we de voordelen van de Onesix bestelzuil en online software even op een rij.

  • Op ieder apparaat bestellen door Onesix Online
  • Er kan een hogere orderwaarde gerealiseerd worden door middel van automatische up-selling bij bestellingen. Zo word er gemiddeld €1,50 meer uitgegeven dan bij een traditionele kassa, op basis van bestellingen die geplaatst zijn bij de bestelzuilen van OneSix.
  • Slimme aanbevelingen voor klanten, op basis van populaire keuzes en combinaties (voorgaande bestellingen).
  • Klantervaring wordt verbeterd, aangezien men minder lang in de rij hoeft te staan en dus sneller kunnen genieten van hetgeen wat zij willen bestellen/besteld hebben;
  • Door het rustige en ‘clean’ design komen afbeeldingen prachtig tot hun recht. Hierdoor kan de klant direct zien wat besteld kan worden.
  • Geen lange rijen aan kassa's, fijn voor klanten, dus fijn voor u.
  • Bestellen via QR-codes of bestelzuilen zorgt voor een laagdrempelige mogelijkheid tot het doen van bestellingen of het afhalen.
  • Sterk menu, upsellmogelijkheden en fijne klantvriendelijke interface.
  • Geen maandelijkse licentie of opzegkosten. U kunt direct aan de slag met de software en er is een mogelijkheid om dit elke maand op te zeggen. 
  • Alles in een overzichtelijk dashboard: Onesix Dashboard maakt rapportages van alle binnengekomen orders toegankelijk en inzichtelijk. Verzamel prachtige rapporten, pas producten gemakkelijk aan en bekijk de meest verkochte combinaties voor een nóg beter resultaat.

Is uw interesse gewekt?

Iedere ondernemer krijgt de kans om Onesix Online Kiosk te testen. Zelf ervaren hoe uw gasten de Online Kiosk vinden is enorm belangrijk, vandaar de 4 weekse testfase. Meer informatie over deze testfase of heeft u andere vragen? Kijk dan op de website van onesix of neem contact op via 085-0604220.