• Kennis van zaken
  • Persoonlijk advies
  • Snelle respons
  • Uitgebreide ondersteuning en service

iDPos is Adivo geworden!

Waarom een nieuw kassasysteem voor u een nieuwe start kan betekenen

Waarom een nieuw kassasysteem voor u een nieuwe start kan betekenen

Technologie maakt ons leven veel beter en makkelijker, dat zeggen ze altijd, nietwaar? En over het algemeen weten en zien we dat in onze persoonlijke wereld waar zijn. Maar als het gaat om het runnen van uw retailbedrijf, kunt u echt zeggen - hand op uw hart - dat u het meeste haalt uit wat technologie u dagelijks te bieden heeft?

Een cloudgebaseerd Point of Sale systeem is een belangrijke stap voor veel ondernemers om het maximale uit de technologie te halen. Dit systeem kan er op korte termijn voor zorgen dat u volledige controle krijgt over uw inventaris, bestellingen en betalingen. Degenen die een dergelijk systeem operationeel hebben kunnen niet meer zonder. 

Tijd vs. kosten 

Als u nog steeds papier en pen gebruikt, niet-verbonden retailsystemen of niet automatisch realtime gegevens op voorraadniveaus verbindt, behoeften en verkopen herschikt, dan verspilt u veel uren, veel moeite en (we wedden) ook geld.

Natuurlijk kennen en begrijpen we de gebruikelijke redenen waarom mensen de technologie niet upgraden binnen hun bedrijf - ze vinden het te duur, veel te ingewikkeld of ze geven aan dat het te lang zal duren om te implementeren. 

Maar, vraag uzelf de volgende zaken af:

  • Als het slechts in 30 minten kan, zou u zich dan aanmelden?
  • Als het uw dagelijkse productiviteit zou verhogen, zou u dan geïnteresseerd zijn?
  • Als het u via realtime overzichten inzicht bood om meer winst te maken, zou u dan ja zeggen?

We verwachten dat u zeker meer zou willen weten, na het positief beantwoorden van een van bovenstaande vragen. 

Veel functionaliteiten voor een laag maandbedrag

Bovenstaande redenen zijn slechts het topje van de ijsberg waarom ExtendaGO - een goedkoop kassasysteem met alles in de cloud - is ontwikkeld. De software werkt via een normale Apple iPad of iPhone om uw dagelijkse verkoop en betalingen af te handelen en het is gekoppeld aan een online Backoffice in een webbrowser die uw producten en klanten beheert en taken in de winkel vereenvoudigt.

ExtendaGO is een goedkope oplossing (slechts 39 € per maand voor één POS) en het bevat alles wat uw bedrijf nodig heeft om efficiënter en uiteindelijk winstgevender te worden, bijvoorbeeld:

  • Gebruiksvriendelijke interface
  • Grafische omzetweergaves van de laatste zeven dagen
  • Informatie over het aantal klanten dat bij u koopt
  • Voorraadcontroles en tellingen
  • De mogelijkheid om cadeaubonnen aan te bieden
  • Digitale bonnetjes

... en nog veel meer

ExtendaGo is geschikt voor diverse type retail en horecabedrijven, van restaurants tot cafés, kappers tot gemakswinkels en kledingwinkels tot accessoirewinkels.

Gebruiksvriendelijk voor uw klanten

De consumenten van vandaag willen meer dan ooit gemak. Ze willen snel communiceren met hun favoriete winkels, snel kopen wat ze nodig hebben en vooral geen belemmeringen ervaren tijdens het afreken- of winkelproces. 

Meerwaarde voor u als ondernemer

De ondernemers van tegenwoordig streven naar extra eenvoud in de dagelijkse processen. Ze willen de juiste realtime voorraad- en verkoopgegevens in handen hebben wanneer ze die nodig hebben, om gemakkelijk kortingen en loyaliteitscampagnes aan te bieden en om winkelen voor iedereen een genot te maken.

ExtendaGO heeft een POS oplossing ontwikkeld die u de meerwaarde biedt en de klant een naadloze koopervaring - en klantenservice. De installatie is immers niet meer dan een paar minuten op een iPad, en via een app op uw telefoon kunt u de dagelijkse cijfers monitoren, vanaf welke locatie dan ook. U kunt zich hier aanmelden voor een gratis demo of meer informatie

Maak dus een nieuwe start met ExtendaGO software en haal het maximale uit uw bedrijf en de technologie die ExtendoGO u aanreikt.  

ExtendaGO is te bereiken via:

Wilt u meer weten? Schrijf u hier in om deel te nemen aan ExtendaGO’s 30 minuten durende “Retail Success Lunch’n’GO” Webinar op 29 juni 12:00-12:30 CET, en leer hoe jij jouw retail landschap kunt innoveren met cloud-gebaseerde retail oplossingen. Tijdens dit webinar vertellen we hoe technologie je kan helpen om een retail leider te worden, en hoe je klanten de ultieme winkelervaring kunt bieden.

Search engine powered by ElasticSuite