Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Op onze website maken wij gebruik van Google diensten. Google verzameld persoonsgegevens voor gepersonaliseerde advertenties. Meer informatie.
Technische vragen
Technische vragen
Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is ontvangen?
Na het afrekenen van uw bestelling ontvangt u een bevestiging op uw scherm dat de bestelling geplaatst is. Ook kunt u de bestelling zien bij het inloggen bij “Mijn Account”. Uw bestelling wordt per e-mail bevestigd zodat u weet dat uw bestelling door ons is ontvangen.
Ik wacht nu al enkele dagen op mijn bestelling en heb nog niets ontvangen?
Bestellingen worden indien op voorraad de volgende werkdag geleverd.
Indien de vervoerder bij u aan de deur is geweest en er is niemand aanwezig, wordt er een briefje bij u in de bus gedaan waar een telefoonnummer op staat zodat u een afspraak kunt maken voor een volgende aanbieding van het pakket. Indien u twijfelt of de vervoerder aan de deur is geweest, of dat u een briefje in de bus heeft gehad, neem dan even telefonisch contact met ons op. U wordt via een e-mail op de hoogte gehouden van de te verwachte afleverdatum en u ontvangt een e-mail als de track & trace code van de vervoerder bekend is.
Kan ik mijn bestelling traceren?
Na bestelling ontvangt u een e-mail met informatie over uw order en de te verwachte afleverdatum. Bij de verzending van de producten uit het magazijn ontvangt u een track & trace code. Over het algemeen is deze track & trace code pas de volgende ochtend te gebruiken (afhankelijk van de vervoerder).